30 Ocak 2010 Cumartesi

Cok neden, bir karar

Caresiz mi kaldım sanıyorsun??..Çaresiz olacak kadar güçsüz müyüm sanıyorsun??..Yada beni tanıdıgını mı sanıyorsun kalabalıktaki muhabbetlerden??..Kendi kendimi her defasında nasıl sabote ettiğimi, sonrasında kimseler anlamasın pişmanlıklarımı diye nasıl güldüğümü biliyor musun??..Pişmanlıklarımı sadece yalnızken yaşadıgımı, yalnızlıkla kendimi yenilediğimi, aslında göründügümden ne kadar farklı oldugumu bilmeden nasıl yargılamaya calışırsın beni??..Ne hakkın var??..

Sinirliyim ben en cok kendime..Kendimde begenmedigim ne varsa degistirme kararı aldım ben dun..Sonra uyudum, cok uyudum hemde..Bir gun atlamış, ertesi gun olmuş..En zor olan sey insanın kendini degistirmesi..Yaparım..Herkesten güçlüyüm ben içimde..Herkes korkarken yalnızlıktan, ben kucaklarım onu..Mucadele etmem..Bırakırım kendimi ona, beni iyileştirsin diye..

'Beni aslında kimse tanımıyor' diye isyan ederken, farkettimki aslında ben göstermiyorum gercek olan Ben'i kimseye..İnsanların hatası yok..Herkes masum..Bir ben sucluyum..Biri beni gerçekten tanırsa zararlı cıkarım korkusu var içimde hep..Gerci kimsede tanımaya calışmıyor sanırım gerçekten..Kimse görmüyor gerçek yüzümü..Eskiden biri yaklaşınca tanımak için, eger basarmaya yaklaşıyorsa, bana en ters gelen hareketi yaparak sabote ettim hep kendimi..En yanlış, en çirkin, sonrasında en cok üzülecegim sekilde davrandım..İnsanların yargıladıklarını düşünmeden..Cevremdekilerin saygısını kaybettiğimi düşünmeden hemde..

Kimse kimseyi gerçekten sevmiyor..Herkes kurt olmuş..Herkes eglence peşinde..Kimse kimseyi tanımaya calışmıyor..Herkes kolayın peşinde..Kimseye kızmıyorum..İnsanlar beni ciddiye almıyorsa artık, bu benim hatam..İnsanlar saygı duymuyorsa duygularıma, yine benim hatam..İnsanların gözünde nasıl bir sıfatım varsa ben yaptım bunu..Ama artık yeter diyorum kendime..Bu yaşta böle devam edilmez sadece eglenmek adına..

Ben kendimde begenmediğim ne varsa değiştirme kararı aldım dun..Rol yapmayı bırakma kararı aldım..Olmadıgım gibi davranmayacagım artık sırf eglenmek adına..

Hiç yorum yok: