14 Şubat 2011 Pazartesi

Kliş Kanka

Klişelerden nefret ediyorum. Her sabah aynı uykusuzluk mesela. 15 saat uyusamda aynı 3 saat uyusamda. Pavlov'un köpeği misali, o alarm çalıyorsa, ben uykusuz oluorum. Nitekim alarm çalmadan 6 saatte de uykumu almış olarak uyanmışlığım vardır. Sıkıldım bu klişemden. Mesela bazen de ne giyersem giyim, kendimi 10 senelik boğazlı kazagımın içinde güzel gördüğüm kadar güzel göremiyorum. Bu önemli.
En güzel maskemi taktim az önce, üstümde eski bir kazakla. Saclarımı bile maskeledim. Parlak parlak takılara sahibim. Ve şuanda geç kalıorum günlük, benim için hiç bir anlamı olmayan işlere. Ha bir de bugun Sevgililer Gunuydu dimi? Yok ona saldırmayacağım şimdi. Belki akşama.

Ve bugun butun klişelere kafam girsin istiyorum.

3 yorum:

deep dedi ki...

hımmm çok mutlusun bu sabah :)


sevgililer günü yazımı oku zamanın olursa :)

Hero of Darkroom dedi ki...

oh hem o boğazlı kazağın içinde kendini başka bi güvende hisseder insan.. siyah dimi, sormam ayıp aslında ama neyse ..
haydi o zaman bütün klişelere kafaları uzatalım hatta bugünün klişesine saçları dikip öyle uzatalım kafaları :|

FiRSTe dedi ki...

@deep; evet pek bir mutlu uyandım bugun :)

@hero; tabikide siyah!!