26 Mart 2011 Cumartesi

Bir Hayal kurdum demin


Çimlerde oturup bira içmek istiyorum şuanda. Hava şimdikinden biraz daha sıcak olsun ve üstümde tshirtle üşümemek istiyorum. Biraz ileride bir ateş yakmış olalım sırf eğlencesine. Ve tabiki bir sigara olsun elimde bol oksijenli havaya inat. Arkadaşlarım çevremde olsun ve biz eskisi gibi şen şakrak saçmalayalım. Eskisi gibi hiç bir derdimiz olmasın. Hava kararmasın hiç. Hep alacakaranlık olarak kalsın. Belki uzaktan bir derenin çağlayan fısıltısı gelsin.


Güzel bir havada çimlerde oturup bira içmek istiyorum. Ne tam sarhoş olarak ne tam ayık kalarak. Gülüşmek, saçmalamak, uzaktan uzaktan sevgilimle gizli gizli bakışmak istiyorum. Ergen hayalleri kurmak istiyorum bir yandan yıldızlara bakıp. Kim bilir belki el ele tutuşup yürüyüşe bile çıkabiliriz. Ya da insanları gözleyebiliriz beraber. Mimikleriyle eğlenebiliriz. Sonra onlarda bizimle dalga geçebilirler üstelik. Ve gülüşmeler gülüşmeler.


Çok mutlu olabiliriz çimlerde bira içerek. Gizli gizli bakışarak tanışabiliriz tekrardan. Gizli gizli keşfedebiliriz birbirimizi. Sen şakrak muhabbet ederken dostlarla, 'Sen-Ben' yerine 'Biz' olabiliriz belki bu sefer.

Hiç yorum yok: