22 Nisan 2013 Pazartesi

Bulamadım

Diledim çok diledim.
Dileklerimi duyan olmadı.
Tekil olmayayım dedim.
Tekil kaldım.
Neydi çizilmiş yol, neydi yazılan?
Merak ettim.
Cevapları bulamadım.
Kimse yanıt olmadı.
Fallardan medet umdum da yoruldum.
Yorgunluğum gözlerimden okundu.
Yorgunluğuma şahit oldular da, benle beraber dinlenmediler.
Kimdi onlar?
Nasıl gördüler beni?
Nasıl yorumladılar ruhumu?
Mutlu düşüncelerimin depresyonuna katlandılar.
Bu gün bir arkadaşımı daha kendi zehrimle kirlettim.
Umutsuzluğum yoruyor herkesi. 
Umutsuzluğum tüketiyor nefeslerdeki oksijeni.
Umuttan yana inancım yokken zaman gülümsemekle geçiyor.
Zaman geçiyor ve liste kabarıyor.
Listeye yeni isimler ekleniyor da eksilen ben oluyorum.
Tamamlamıyorlar.
Doğru insan doğru zamanda gelmiyor artık hiç.
Bir yalnızlıklar kalıyor yanımda.
Ve ben o yalnızlıklarla yalnız kalmaya dayanamıyorum.
Neydi çizilmiş yol, neydi yazılan?
İsmi neydi, cismi neydi?
Buydu bütün boşlukları tamamlayacak olan cevap.
Bana görünmedi, ben bulamadım.

Hiç yorum yok: