31 Aralık 2009 Perşembe

Deli dediler gülüşlerime :))

Cok mutluyum su anda..Bir daha yakalayamam belki bu mutlulugu..Degerlendiriyorum bende..Kendi kendime gülüyorum..44 saat oldu bide 8 dakika..Hala uyumadım..Hayat uykuya yenik düşmeyecek kadar degerli su anda..

Cıktım arkadasımdan hava aydınlanınca..Hemde asik olarak..İlk defa bahsettigim ozel isimler bu kadar cabuk yalan oldu..Bir kac saniyelik his, unutturdu hepsini..Ve bir daha anmayacagim onlari..Bir isim diger butun isimleri sildi. Bir his 3-5 saniyelik sadece..Uyanmaz sanırdım insanlar o saatte..Yürüyüse bile cıkmışlar..Bende yürüdüm..Soguk çarptı yüzüme..Kısa olan saclarımı bıraktım ucussunlar diye kendilerince, olabildiğince..Yürüdüm yolumu uzatarak hemde sewmezken yürümeyi..O kadar iyi geldiki..Kulagımda muzigim..Bagıra cagıra söyleyerek sarkıları yürüdüm..Görmedim yanımdan gecen insanların saskın bakışlarını..Kahkaha ata ata sevdim sokak köpeklerini..Korkmadım bu sefer..Konuştum onlarla..Bıraktım benimle beraber yürüsünler..Biri sevdi beni yaladı elimi..Daha samimi ve içten bir sevgi gösterisi görmedim uzun zamandır..Yine güldüm yine güldüm insanlara aldırmadan..Deli dediler bana..Deli dediler gülüşlerime..Biliyorum işte..Aman napalim..Bence onlarıda gülümsettim sabah sabah..

Bir baktım bizim siteye gelmişim yanımda yoldaşlarım köpekler..Keşke daha uzun olsaydı bu yürüyüş..Olmadı yetmedi..Evin onundeki parkta bi sigara içiyim dedim..Sasırdım sonra..Benim çocuklugumda parklarda kum olurdu yerler..Beton degil..Sasırdım ama üzülmedim..Su anda hiçbişi üzemez beni..Deliyim...Doluyum..

Asagıdaki parka gittim bi baktım kum orası..Salıncaklar var..Dışlamışlar parkın bu kısmını..Burda beton yok..Ne kadar yazık..Oturdum salıncaga..Evet sıgdım gerçekten..Ayaklarım yere degsede..Ne zaman bu kadar buyudum ben?..Celişkimse elimdeki sigara..



Time of your Life sarkısıyla sallandım gülerek, gülümseyerek..Nasıl mutluyum..Sonra Even Flow'la çoştum..Goklere diktim gözlerimi, bulutlara dokunmaya calıştım.. Fonda gülüşlerim..İnsanlar garip garip baktı bana..Gülümsedim onlara..'Gunaydın' dedim utanmadan..'Korkma ben deli degilim.İçimdeki cocuk bana bunlara yaptıran.Sen ne zaman kaybettin mutlulugunu?' diye geçirdim içimden..Sormadım ama..Cevaplarını
bildigim soruları sormuyorum..Yazık o insanlara..

Mad World'le kapattım gözlerimi sadece rüzgarı hissetmek adına..Düsen kulaklıklarım bile sinirlendirmedi beni..Utanmadım söyledim sarkımı sesli sesli..Hissettim derinden sözlerini..'NO expression' demiş sözler..Ama bu sefer guzel bir hissin ifadesindeyim ben..Caresi olmayan ama mutlulugumun kaynagi olan bir ifadedeyim..Halimiz Duman'la isyan ettim..Ama yinede gülerek..Aynı anda sallanarak kucucuk salıncakta..Sonra sarkı bitti bi anda..Hatalı kayıtmış..Yine sinirlenmedim..Enteresan..

Better Than Me geldi sonra..Of dedimm Off ama üzülmedim..Benden birine gitsin dedim bu sarkı..Onuda bagıra bagıra söyledim..Baska birinede 'The Drugs dont work' adlı sarkıyı yolladım..Belki ulaşır..

Deli deli sallandım ben bugun parkta..Deli deli güldüm..Kendi kendime mutlu olarak hemde..Hayatımda iz bırakanlara gelsin bu sözümde:

'Sizden öncede vardım ben!!'

Deli deli sallandım ben bugun parkta..Deli deli güldüm kendi kendime..Deli deli şarkı söyledim sesimden utanmadan..

Deli dediler gülüşlerime..Aman desinler deli bana..Yinede onlarıda güldürdüm bence..İçlerinden güldüler..İçlerinden söylediler sarkılarımı benle, benimle beraber.. Aman desinler deli bana..Güleceklerse eger benle,benimle beraber..Desinler..Helal olsun onlara..

Hiç yorum yok: