29 Aralık 2009 Salı

Yok artık daha neler?

Yok artık daha neler diomus adam..Okadarda olmadıgımı sölemistim zamanında..Nası dedirttim onuda bilmiorum, ama diomuş işte..Gormeyince gecicekmiş yada konuşmayınca..Oda kabulumdur..Keske inanabilsem ama..Keske sarısınlıklarımın arkasına saklanmasam..Anlatmak istemezken kendimi nası anlatsam, yada bıraksam yanlış yorumlasa beni..O da yanlış tanımış olsa..Artık muzigimide aldı benden..Ne farkeder??
Kim kimi aslında gerçkten tanır bilir..Herkes kafasındaki hapishane icinde aslında..Herkes kendi sınırlarında, kendine..Bende kendime kaldım..Memnunum ama ben isyan etmiorum artık..Toz pembe bi dunyam olsaydı içine başka renkler katabilseydim..Bu siyahlıkların arasında diger renkler boguluo..Renk katili oldu dünyam..dünyamız..Birbirimizi tüketmeye programlanmışız..Yeni bi program yazsam onu yüklesem herkese..öle bi teknoloji yok..Keske olsa yapsalar..Yok artık demeseydi ama keske..bari o olmasaydı..Onu dedirtmemek için ugrasıodum ben caktırmadan..Cok iyi rol yapıomusum ben..Hangi 'yüzüm' gerçek anlayamıcak duruma gelmiş..Kızmıorum..Kızamıorum..Haklıdır..Demiştim ben benim bi suru 'yüzüm' vardır die..
Yinede tesekkur ederim adam..Siyahların arasında bi renk olabildigin, ben coktan vazgecmis olsamda savasmaktan vazgecmedigin icin..cok zorladım heralde sonunda senide pes ettirdim..Yaparım demiştim..
Saol rengin icin..Renginin tonu yok bende..tarifin yok..Gitmeseydin olurdu..Sıfatsız ama renkli kalırdık..Tesekkurler

Hiç yorum yok: