10 Kasım 2010 Çarşamba

Ataturk

İlkokul birinci, sınıftayken, bir şiir yarışmasına  katılmıştım. Atatürk'le ilgili olacaktı bu yarışma. Ben sadece yazmıştım, hocam yani o zamanki gibi sölersem örtmenim( :) ), çok begenmişti o şiirimi. İstememiştim ama zorla sokmuştu o yarışmaya beni. 3. olmuştum. 'Altın sözler kitabı' kazanmıştım. Sanırım o zamandan bu zamana, sınav ödülleri olsun, yarışma ödülleri olsun en anlamlı kazandığım hediye oydu. Şimdi ise tozlu anılarımın arasından, kafiyesiz, uyaksız tamamen saf duygularla yazılmış şiirim:

KALBİMİZDE

Bir adam var duvarda, sarısın mavi gözlü
Geldi butun kötüleri öldürdü diyorlar.
Bize can verdi diyorlar.
İsmini öğrendim
Ona Atatürk diyorlar.
Tanışmak isteyince, tanıştırmıyorlar.
Atatürk öldü diyorlar.
Ölen insan resim cekip duvara asamaz diyince
İnanmıyorlar.
Ama hayır Atatürk yaşıyor.
Peki nerde?
Kalbimizde...

Hiç yorum yok: