12 Kasım 2010 Cuma

Bosverdim

Boşverdim su anda herşeyi. Yalan değil gerçekten boşverdim. Gizli gizli çalışmayacağım bunu söyledikten sonra. Sınavım çok kötü geçti diyip ortalamayı yükseltmeyeceğim. Sınavım gerçekten çok kötü geçecek. Ama boşwerdim.Uyuyacağım gönül rahatlığı ile. Hiç umurumda değil şu anda açıkcası. Nası bir kafa yaşıyorum bilemiyorum. Eğer çalışmaya çalışırsam, kendimi balkondan atacağım. Hayır kötü olan şey giriş katında oturuyoruz. Ölmem ama sakat kalırım, o daha buyuk sıkıntı. Bide sakat kendimle uğraşamam. Kafadan sakat olarak kalıyım bana o yeter.
Sevgili Topik arakadaşım demin beni  azad etti. 'Tamam lan özgürüm, özgürsün, özgür' (Evet evet 3 kişiyiz şuanda) O anda anlamı olmasa bile böle bir mutluluk kapladı ki içimi, inandım. Dedimki: 'Özgürüm lan'.
Yalandan kim ölmüş tabi.
Evet calışmıoruz çok mutluyuz. Evet çoğu zaman 'Ölelim be artık' diyoruz.

Ama sakat kalmayalım. Öleceksek toptan gidelim.

Hiç yorum yok: