26 Kasım 2010 Cuma

Küçük Mutluluklarım

Dışardan bakıldığında, sadece şikayet eden bir insan gibi gözüksemde aslında küçük mutluluklarım var benim. Hayattan zevk almayı iyi bilirim aslında. Uyandığımda içtiğim kahve+sigara ikilisi mesela. O kahve bitene kadar, o gün yapacağım bir sürü işe rağmen mutluyumdur ben. Kahvemi içemeden başladığım günler huysuz ve mutsuz olduğumu inkar etmeyeceğim yinede.

Küçük mutluluklarım vardır benim dedim ya, beni öyle mutlu etmek için sevgilimin dağları yerinden oynatması gerekmez. İhtiyacım olduğunda gelen şirin bir mesaj bile o günümü kurtarmaya yeter. Öyle beni hediyelere boğsun, devamlı süprizler yapsın, kapımda çiçeklerle beklesin, yok öle bi Dünya. Hem ne kadar inandırıcı ki? Bazende sadece bir bakış yeter benim günümü kurtarmaya.

Sonra mesela, bu aralar çok yoğunum.Aldığım 6 dersin, 5 tanesi bölüm dersi. Hepsinin manyak manyak projeleri var. Üstelik bitirme projemede daha şimdiden başlama kararı aldım. Bu kararı alabilmiş olmam bile beni mutlu etmeye yetti mesela.Ufak bir adım. Olsun ufak bir mutluluk olsun. Benim olsun. Mesela ben bir dersten 'DD' ile geçince bile mutlu olabiliyorum. En azından 'F'lemedim diyorum. 'DD' olsun,benim olsun.

Haftanın 5 günü koşturduktan sonra, haftasonu kendime tatil ilan ettiğim bir gün yeter ayrıca beni mutlu etmeye. Haftasonunun tamamı olmaz ama bu. Sadece 1 günü. Olsun ben ona da duacıyım. O günü bekleyerek türlü sıkıntılarla geçen haftaya rağmen, ben o tatil günü sayesinde devam edebiliyorum. O tek bir gün ile kendimi diğer haftaya hazırlayacak şevki ve mutluluğu yakalayabiliyorum.

Mesela su blogtaki takipçilerim 1 kişi bile artsa mutlu oluyorum ben. Sanki kendime küçük sanal bir Dünya yaratmışım ve bu Dünyadaki insanlar, sadece benim yarattığım hayali arkadaşlar değil. Diğerleri de var yani içinde benden bağımsız. Sonra biri bir yorum yapınca da mutlu oluyorum ben. Yada begenince sadece bir tıkla. Üstelik eleştiriye açık bir insanım, begenilmezse bile mutlu olacağım o derece.

Bazen dinlediğim bir şarkı mutlu eder beni. Üstelik şarkının hareketli mutluluk dolu olmasına falan gerek yok. Sadece bir şarkıyla bile mutlu olabilirim. An itibariyle bu sabah beni mutlu eden bir şarkı var. Kaçıncı kere dinledim uyandığımdan beri bilmiyorum.
Öyle şirin şeker bir şarkı değil bu. Hatta biraz depresif bile diyebilirsiniz. Olsun bana huzur veriyor. Meraklandıysanız dinleyin madem :)


Tabi bunların yanında büyük mutsuzluklarım ve küçük mutsuzluklarım olmak üzere iki konu başlığı daha var. Küçük mutluluklarım her zaman bunlarla olan mücadelesini kazanamamakta. Ama ben bu yazı mutluluklarımla ilgili olsun istedim. Çeşitli ölçülere sahip mutsuzluklarım bugün bekleyiversinler.

3 yorum:

LimeLiMe dedi ki...

Bak yorum ve tıklama deyinde aklıma geldi bu oylama kısımları ne anlama geliyor yani hangisi iyi demek hangisi kötü demek, kötüsünü anladım da iyisini anlamak zor... yoksa önemli olan niyet mi diyorsun?

FiRSTe dedi ki...

herzaman önemli olan niyet tabi. 'Sen önden git' mükemmel efsane yazmısın falan.'Ben geliyorum' begendim olmuş vs vs vs.En sonuncusuda sen yazmayı bırak arkadasım anlamında.
Link ismimle bağlantılı olsun die öle yaptım.Öle derin bi anlam tasımamaktalar yani

LimeLiMe dedi ki...

he o zaman bundan sonra oylamaları buna göre tıklarım...