29 Nisan 2011 Cuma

Baslık bulamadım

Dün gece yine uykuyla uyanıklık arasında yazmaya çalıştığım şiirimsi zımbırtıyı görünce, anladımki öyle zamanlarda yazmamalıymışım. Yine de bunu farketmiş olmak, yazdığım zımbırtının anlamsızlığını, anlamlı hale getirmiyor. Ama silmekte olmaz şimdi. He birde, uykuyla uyanıklık arasında telefon kolumun uzanabilceği bir yerde durmamalıymış.( Yastığımın hemen yanı, evet telefonumla uyuorum ben!)

Çok sinirlendim yine bugun. Anladımki benim derdim artık okulmuş dersmiş değil. Benim derdim daha derinde. Benim derdim, kendine Hoca diyen insanların insani değerlere ve saygıya sahip olmaması. Bu kadar basit. Benim derdim, bu kişilerin haysiyetsizliği, karaktersizliği, yalancılığı. Benim derdim laflarının arkasında durmaktan aciz olmaları. Fakat daha fazla ayrıntı vermeyeceğim, malum bir ayı bir de dayı var mevzu bahis.

Neyse sonra başıma başka saçma sapan şeyler gelmeye başladı. Muhtemel şakacı bir arkadaşım, sahip olduğum 3-5 şifreyi kullanarak komik olmaya calışmakta. Gerçi zaten ben niyeyse şifrelerimi hiç gizlemem, söylerim yani. Ama son zamanlarda biraz bokunu çıkardım galiba. Neyse bütün şifrelerimi değiştirdim artık. Yeni bişi. Kimse bilmiyor. Ölürümde söylemem. Lakin öyle bir şey yapmışki bu şakacı arkadaşım, (rezil olmak*10) falan değerinde. Neyse Allah daha kötüsünden korusun diyelim, geçelim. Ah ama ben seni bir yakalarsam, eşek şakası neymiş görürsün sen. Ayrıca küsüp konuşmamayı da çok severim. Yapabilirim yani ona göre. Sakın karşıma çıkıp ' Eheuhehuehuhe bendim lan bendim. Naptım naptım farkettin mi? eheuheuehh' deme. Ağzını burnunu kırarım. Seni tüm İstanbula rezil ederim. (Evet perdelerimi indirince, bir çirkef çıkıyor içimden) Haberin olsun KANKA!

Son zamanlarda farkettiğim bir şey var. Eğer internet ortamında fenomen olmak istiyorsanız, cinsellikten bahsedeceksiniz. Açık saçık konuşacaksınız, küfür edeceksiniz. Benim arada sırada yaptığım gibi insanlıktan, devlet&dünya sorunlarından bahsetmeyeceksiniz. Varsa yoksa yatak muhabbeti olacak. Bunları normal yazılarınızda satır aralarına da serpiştireceksiniz. Öyle sosyal mesaj, duygularımızı paylaşalım falan değilmiş bu işler. Neyse sinir oluorum bu duruma, oraya bağlayayım konuyu. Ama malesef  'Sex sales, money talks'. Bu burda da böyle, her yerde olduğu gibi.

Neyse ben öle bi yazıyım demiştim yine. Saçmalık düşüncelerimin yansımalarına şahit oldunuz. Fazla uzatmıyorum. Mucks.

Hiç yorum yok: