5 Nisan 2011 Salı

Bu gün

Bu gün özgür kıldım gözlerimdeki nemi sonunda

Bu gün bıraktım umutlarımı

Bu gün öldürdüm içimdeki inancı

Bu gün kavradım hayatın ne kadar adaletsiz olduğunu

Bu gün anladım hiç bir sorunun çözülmediğini

Bu gün şahit oldum biri ağlarken, diğerinin güldüğüne

Bu gün vazgeçtim hedeflerimden

Bu gün yakıştırdım kendime aptallığı

Bu gün boşaldı gözlerim, ve ellerimde sonuçlanmayan emekler kaldı sadece

Bu gün farkettim ne kadar güçsüz olduğumu

Bu gün boşwerdim yaşama isteğimi

Bu gün şükredemez oldum sahip olduklarıma

Bu gün sadece eksikliklerim var yanımda

Bu gün anladım ne kadar yetersiz olduğumu

Bu gün bir mucize bekledim asla gerçekleşmeyecek

Bu gün işte o kadar çaresizim.

Bu gün tükettim içimdeki son dayanma gücünü

Bu gün damla damla yokoldum ben

Bu gün farkettim aslında bir adım öteye ilerleyemediğimi

Bu gün, diğer her günden çok daha fazla küfrettim.

Bu gün diğer her günden daha çok yorgun, bitkin, bıkkınım.

Bu gün vazgeçtim..

Hiç yorum yok: