27 Nisan 2011 Çarşamba

Yazalım Bakalım

Tamamiyle kendimi rahatlatmak adına yazıyorum su anda. Saçmalayacağım, bence okumayın. Sosyal mesaj yok, duygu yok, isyan yok (belki olur söz veremem). Uyarmadı demeyin. Ne kadar saçma yazmış demeyin. Bu böyle. Bu yazı böyle olacak.

Yarım saat önce girebildim eve. Sokaklarda sürtüyor oluşumun tek nedeni ders çalışmak. Beni ders çalıştıracak arkadaşlarla buluşmak falan falan vs.vs.vs. Ve cok yorgunum ve 200 küsür sayfa calışmam lazım. Hiç bir şey bilmiyorum. Dersin kültürü, ana fikri bile mevcut değil bünyemde. O derslere girmeyen kafama ediyim ben! (Ünlem)

Neyse çok yorgunum evet. Yazmakta bile zorlanıyorum suanda. Zira devamlı yanlış yazdığım için, ilerliyor yanlış yazdığım kelimeler, ve backspace tuşuyla geriliyor. Bazen cursor farklı satırlara atıyor kendini vs. vs. vs. Eskiden böyle miydi? Alırdım kalemi kağıdı elime, yazar yazar dururdum. Daha bir duygulu yazardım öyle. Şimdi bilgisayarda yazmaya başladıktan sonra, elim kağıt kalemi sadece ders çalışmak için tutuyor. Nays.

Artık rüyalarımda gülüyorum ben ya. Kendi kahkahalarım, uyandırıyor beni. Nedendir bilinmez. Sanırım bu kadar huzursuz ve sinirli olmaya alışık olmayan bünyem, bilinçaltında atıyor gün içinde atmak istediği kahkahaları. Rüyalarımda mutluyum en azından bu aralar. Bir aralar bilinçaltım tarafından yapılan acımasız saldırılara maruz kalıyordum. Eh buaralar iyi anlaşıyoruz demekki.

Bu gün erkek arkadaşıma en gereksiz triplerden birini atmış olabilirim. Anlatmıyorum bile. Hatta o kadar anlamsızdı ki, attığım anda tribimin anlamsızlığına güldüm. Zaten o da beni gülerek aradı : 'Firste tribi olmamış bu, bildiğin kız tribi olmuş hayatım. Nie öyle oldu? :) gülücük' şeklinde açtığı için telefonu gülmeye devam ettim zaten. Hani Firste tribi başka,  kız tribi başka. Gizli iltifatlar ve sevgi var o cümlede. 'Sen diğer kızlardan farklısın' manasında. Tabi ki bu şekilde ifade etmesi bana yetmedi ve söylettim o cümleyi. Duydum, rahatladım. Daha çok gülüştük. Sonra o bana türlü sevimlilikler yaptı, keyiflendim. Keyiflendim de naptım, ders çalışmaya devam ettim olsun.  Kız tribi olmayan, Firste triplerimi seviyorum. Böylece kız tribi attığım zaman, ne kadar sıkılmış olduğumu anlıyor, keyfimi yerine getirmeye çalışıyor. Öyle işte.

Sevgili Aylo su anda yanı başımda ama benle muhattap olmaktan kaçınıyor sanıyorsam şu anda. Zaten söylediklerini de duymamazlıktan geliyorum. İç sesimle konuşmaya gücüm var şu anda bir tek. (Böyle devrik bi cümle de yok yani) Birazdan Topik gelicek hoplaya zıplaya. Mal gibi bakıcam suratına muhtemelen. Sonra o benle dalga geçicek. Falan falan. Nan bende geleceği görüyorum baya baya işte. Zor değilmiş o kadar.

Neyse sayfalar dolusu formul, soru, konu anlatımı, tanım beni bekler baya baya sayfalar işte. 212 Sanırım. Ha sınavda perşembe gunu. Birde cuma günü var bi sınavım. Elektrikten aldığım teknik seçmeli, ona da bütün konular dahil. Ne kadar mutluyum anlatamam.

Artık her saatimi bile planlamaktan yoruldum arkadaş, çok yoruldum hemde. Mesela bir yemek yiceksem bile biriyle buluşup, o ayarlamayı yapmak uzun bir process sonucu oluyor. Yer değiştiren planlar programlar. Aynı anda bir çok yerde olmam gerekiyor çoğu zaman. Olamıyorum. Olmak istiyorum. Bana 12 saat versinler, o 12 saati plansız yaşayayım. Nolur nolur nolur. Çok ihtiyaç içindeyim.

Hiç yorum yok: