18 Nisan 2011 Pazartesi

Bireyim Bende

En büyük tecrübeler, genelde hep gizli kalması gereken ve anlatamayacağınız olaylar ve durumlardır. Dedim biraz önce twitterda.

Bugun uzun zamandan sonra, bir birey olduğumu, fikirlerimin ve duygularımın önemli olduğunu hissettim. Üstlendiğiniz görevi, ne olursa olsun elinizden gelenin en iyisini ortaya koyarak yapmak ve sonrasında onaylanmak, takdir edilmek. Bundan daha büyük bir mutluluk ve tatmin olduğunu düşünmemekteyim.

Her ne kadar dışardan bakıldığında günü kurtarmak için nefes alıp veriyormuşum gibi gözüksem de, idealist bir kişiliğim var. Bir şeyi yapacaksam en iyisi olmalıyım. En iyi şekilde yapmalıyım. Ortası yok benim için. İşte bu yüzden bu kadar şikayet ediyorum bölümümle ilgili olarak. Çünkü gerçekçiyim. Asla en iyi bilgisayar muhendisi olamayacağım. En iyisi olamayacağımı bildiğim için tüm bu atarlarım ve giderlerim. İnsanın kendini ve kapasitesini bilmesi bana öğretilen en büyük erdemlerden biridir.

Bu gün takdir edilmenin o tatlı gururunu yaşadım. En azından bir konuda ailemi en iyi şekilde temsil ettim. Kendimi ifade etme konusunda ben en iyi olabilirim. Bu yüzden yapacağım her şeyi severek yapıyorum bu konuda. Bir işi severek yaptığınız zaman sonuçları hep güzel oluyor.Kimilerine göre önemsiz bir iş başardım bu gün, kimilerine göre basit. Ama benim için çok büyük bir adımdı. Kendini ifade edebilmenin başarısından daha öte elde edebileceğim başka bir  başarı olduğunu düşünmemekteyim.Ne yaparsanız yapın, eğer duygu ve düşüncelerinizi güzel bir şekilde aktaramıyorsanız, herkesin yapabileceği bir görevi tamamlamaktan öteye geçemezsiniz.

Bu gün kendimi bir birey olarak hissettim tekrardan. Üstüme yapışmış olan başarısızlık duygusundan biraz olsun sıyrıldım bu gün. Burayı okumayacak olsalar bile, en önce aileme çok teşekkür ediyorum. Her şeye rağmen beni takdir edilebilecek bir birey olarak yetiştirdikleri için.

Hiç yorum yok: