30 Nisan 2011 Cumartesi

Garip Hissediyorum

Çok garip hissediyorum bugun kendimi. Canım sigara içmek istiyor ama sigara yakınca rahatsız oluyorum gibi gibi. Birde çok konuşuyorum. Bu kadar çok konuşunca, birileri duyar ve görür sanıyorum illaki, fakat sanki kimse görmüyor beni, kimse duymuyor söylediklerimi. Sanki şimdi mesela puf die yokolsam, hiç bir şey değişmeyecek, kimsenin hayatında..(Yok en az 1 kişinin değişir, ama ölürümde söylemem kim die ;) )

Neyse bugun de şu Royal Wedding'in bu kadar gündem oluşturmasına kitlendim ben. Hakkaten çok mal bir milletiz. Bu böyle. En alt seviyeden, en üst seviyeye kadar bunu değiştirmek için yapılabilecek bir şey yok. Mevzu bahis zat-ı muhterem, tarih bilmez, kendisine yapılan haksızlıkları bilmez, Dünya görüşü yoktur, otursan 2 kelimeyi yanyana getirip kendi düşüncelerini ifade edemez, ama eline kağıt kalem tutuşturursan Sevgili Taze Prenses Kate'in gelinliğini gözleri kapalı çizer. Tamam her gün Kraliyet Düğünü olmuyor ama bi silkinip kendinize gelin ya. Hakkaten, binlerce km. ötedeki hayatınızda asla görmeyeceğiniz, sizin varlığınızdan haberdar bile olmayacak 2 insanın evlenmesine 1 gün ayıracak kadar mı boş zamanınız var sizin?

'Bana dokunmayan yılan bin yaşasın' tabi. O yüzden siz alıştığınız hayat şeklinde yaşamaya devam ederken, kim ne giymiş? Kim hangi ayakkabıya ne kadar vermiş? tartışırken aranızda, ülkenin elden gidiyor oluşu, pekte mühim bir mevzu değil nasılsa.

Kesin bende bir sorun  var arkadaş. Şükürki asla yoksulluk yaşamadım, kötü günler geçirmedim maddi olarak. Bilmem para harcarken düşünmeyi. Bu böyle. Ama yine çok şükürki, ailem bana başka konuları düşünme becerisini aşılayabilmiş. Bu yüzden ben bir yandan ayakkabı fotograflarına bakarken, bir yandan asalak gibi yaşayan tüketici zihin sahiplerini kınayabiliyorum. Royal Wedding'miş. Peh. Evet Türk Milleti için hayati bir önemi var o düğünün. Hadi kutlamaya gidelim bari.

Evet yazmayacaktım bunları fakat, nasılki, eski sevgililer okuyacak aman yazmıyım, aman bilmesinler diye tutmuyorsam kendimi, bu düşünceleri ifade ederkende engelleyemiyorum kendimi. Yazarken başka biri oluyorum çünkü ben. Ne gelirse içimden onu yazıyorum. Bazen de yanlış yazıyorum üstelik. Sonrada düzeltmiyorum.

Neyse, bu akşam Cuma akşamı. Şu saate kadar daha ders çalışmadım ve bu yüzden de bir gariplik içerisindeyim. 2 gün bitirme yapıcam haftasonu, haftaya da zaten 1 sınavım var. Sanki 1 gün durabilirim ya, sanki 1 gün boş boş gezinebilirim sevdiğim bloglar arasında. Sanki yapabilirim.

Evet yapıcam. Royal Royal takılın siz en iyisi. O değil de, balayına nereye gidiyorlarmış? Hadi Siz de gidin!

Hiç yorum yok: